سوالات متداول
- کالا چه زمانی به دستم میرسد ؟
از زمان ثبت سفارش شما تا یک روز بعد سفارش شما از انبار دریافت و آماده ارسال میشود و در اولین روز کاری بعد به پست تحویل داده شده و بر اساس فاصله مکانی شما و برنامه شرکت پست به دست شما میرسد.
- کد رهگیری کالا را از کجا بیاورم ؟
هنگامی که سفارش شما به پست تحویل داده شد کد رهگیری در سایت و در قسمت پروفایل کاربری > سفارشات قرار میگرد و با مراجعه به سایت رهگیری مرسولات پستی شرکت پست میتوانید از وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.
- در رابطه با خرید مشکل (سوال) دارم ؟
در صورت داشتن هر گونه مشکل و یا سوال میتوانید از قسمت پروفایل کاربری > تیکت ها با کارشناسان ما در ارتباط بوده و سوالات خود را با آن ها در میان بگذارید.
- در رابطه با سایت و خدمات پس از فروش سوال دارم ؟
در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با سایت و یا ارتباط با پشتیبانی از راه های ارتباطی که در پایین صفحه ذکر شده اند کمک بگیرید.